czwartek, 26 lipca 2012

Farba Loreal Casting Creme Gloss 1021 Jasny Perłowy Blond

Od początku:) Mojego Castinga (już drugie z rzędu opakowanie w tym odcieniu, może następny wypróbuję inny odcień). kupiłam w promocji w Rossmanie za 19.99 (normalnie chyba 23-24 zł). W opakowaniu znajdziemy: parę  rękawiczek, emulsję aktywującą, krem koloryzujący, odżywkę (fuu paskudnie wypakowana silikonami, w najbliższym czasie napisze wam do czego planuje jej użyć).
Przed użyciem zrobiłam próbę uczuleniową. To bardzo ważne ! Róbcie ją zawsze :)
Zapach farby jest znośny, nakładanie w miarę bez problemu, ja użyłam szczoteczki do farbowania włosów (możecie kupić już za 2,60 zł:)). Farby jest bardzo dużo, starczyłoby mi na dwie aplikacje na całe włosy (nie przesadzam), ale nie chciałam zostawić jej otwartej. Krem koloryzujący po zmieszaniu z emulsją ma taki złotawy kolor, więc nie trzeba się przejmować, że się skóra pofarbuje (choć ja zabezpieczyłam się niveą :P).






Przed:








PO:







'

Więcej informacji o tym odcieniu znajdą na Państwo na blogu Mycelli!