czwartek, 18 października 2012

Palette DELUXE 667 Miedziany mahoń

Dziś natchnęła mnie ochota na samodzielne farbowanie w domowym zaciszu. Przetrzymywałam włosy od 2 miesięcy i kres moich wytrzymałości minął.  Chciałam kolor rudy- w każdym razie coś pomiędzy. Poszłam więc do Rossmanna i stałam przed regałami długie minuty nie wiedząc co wziąć, aż w końcu zdecydowałam się na farbę Palette w kolorze 667 miedziany mahoń. Postanowiłam wziąć dwie gdyż mam włosy do połowy ramion. Koszt farby to 17,99 zł i wystarczyło półtora "opakowania". 
Muszę przyznać, że nie mało się stresowałam. Kolor farby na włosach wydawał się potwornie ciemny, a ja tak owego zupełnie nie chciałam. Koniec końców wyszło coś po środku moich oczekiwań. W świetle dziennym jest ok- nie jest za ciemny.









 Po więcej kliknij TUTAJ