poniedziałek, 22 października 2012

Włosy jak u Marty Krupy, czyli Schwarzkopf Natural&Easy - kaszmirowy jasny brąz w akcji!


Marta Krupa:







.... pojechałam do Rossmanna i razem z Ukochanym wybieraliśmy farbę. (Niestety Ukochany średnio przepada za zakupami kosmetycznymi ale wie jak ważne to dla mnie było więc się pofatygował ze mną :* ) Padło na Schwarzkopf Natural&Easy. Wybrałam ją nieczytając uprzednio recenzji na KWC! Toż to wręcz nieprawdopodobne do mnie ale autentycznie tak uczyniłam. Kolor: 560 kaszmirowy jasny brąz. Od razu wiedziałam, że nie uzyskam tego co przedstawia obrazem dlatego padło na jasny brąz.
Farba miała dziwną konsystencję, ciężko się ją ponoć nakładało (na szczęście miałam kogoś kto mi ją nałożył). Zapach nie był mocny, ponoc zawiera jakieś olejki które nawet mogłam wyczuć w farbich oparach.












Po więcej kliknij TUTAJ